بازگشت نخستین گروه پاکبانان کاروان خدام‌الحسین (ع) از نجف اشرف به مشهد خدمت‌رسانی ویژه مدیریت شهری مشهدمقدس تا پایان ماه صفر | سرویس‌دهی رایگان قطار‌شهری و اتوبوس‌رانی مشهد در روز‌های پایانی ماه صفر و شهادت امام رضا (ع) برگزاری مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در مشهدمقدس با حضور شهردار بسیج تمامی امکانات مدیریت شهری مشهد در اربعین حسینی و دهه پایانی صفر اعمال محدودیت ترافیکی در معابر فرعی و اصلی منتهی به خیابان امام‌رضا (ع) در روز اربعین حسینی (۴ شهریور ۱۴۰۳) خدمت‌رسانی نیروهای خدمات شهری در مراسم جاماندگان اربعین | فعالیت ۴۵۰ پاکبان در مسیر پیاده‌روی اختصاص تخفیف ۱۵ تا ۲۰ درصدی به درخواست‌های بهره‌برداری تجاری خدمات شهرداری مشهدمقدس در نجف اشرف ستودنی است + فیلم استقرار آتش‌نشانان در خیابان‌های منتهی به حرم امام‌رضا(ع)، هم‌زمان با روز اربعین ۱۴۰۳ اعمال‌قانون ۳۵۳۵ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۸ خودروی متخلف توقیف شدند (۳ شهریور ۱۴۰۳) فعالیت گشت‌های جمع‌آوری متکدیان مشهد، تا پایان ماه صفر، در سه شیفت خواهد بود حمل‌ونقل عمومی مشهد در روز اربعین (۴ شهریور ۱۴۰۳) رایگان شد ترافیک سنگین در میدان جمهوری، بولوارهای ملک‌آباد و امام‌خمینی(ره) مشهد (۳ شهریور ۱۴۰۳) فعالیت چهار پایگاه نظارتی ویژه ایام پایانی ماه صفر در حومه حرم امام‌رضا(ع) تلاش پاکبانان برای نظافت خیابان های اطراف حرم مطهر علوی ستودنی است ورود ۳ هزار و ۴۰۰ زائر افغانستانی اربعین به مرز دوغارون خراسان رضوی مشهد میزبان موکب‌های خدمت رسان از سایر کشور‌های اسلامی آماده‌سازی خیابان امام رضا (ع) مشهد برای برگزاری مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین مدیریت شهری مشهد از ایده‌های نوجوانان در برپایی مراسم دهه آخر صفر استفاده می‌کند نجات دو محبوس تصادف در بزرگراه پیامبر اعظم (ص) مشهد (یکم شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها
در سال گذشته رقم خورد

برگشت یک درصد مصوبات شورا از سوی هیئت تطبیق فرمانداری مشهد

  • کد خبر: ۲۶۷۸۳
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
برگشت یک درصد مصوبات شورا از سوی هیئت تطبیق فرمانداری مشهد
رئیس کمیسیون حقوقی، املاک و قرارداد‌های شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در سال گذشته کمتر از یک درصد از مصوبات شورا در هیئت تطبیق با مشکل مواجه شده و برای بررسی بیشتر برگشت خورده است.
لاله سادات کوثری/ شهرآرانیوز- محسن حسینی پویا با اعلام این خبر افزود: روند کار مصوبات بدین گونه است که بعد تصویب در صحن علنی، مصوبه در یک هفته باید در هیئت تطبیق فرمانداری مشهد که متشکل از نماینده شورای شهرستان، نماینده دادگستری و خود فرماندار است، بررسی شود.

وی ادامه داد: هیئت تطبیق نیز موظف است در ۱۴ روز بعد از دریافت مصوبه شورا، نظر خود را به شورا بفرستد.
حسینی پویا با بیان اینکه هیئت تطبیق درصورت تأییدنکردن مصوبه باید استدلال خود را به شورا ارائه کند، افزود: شورا بعد از دریافت نظر هیئت تطبیق، دلایل را بررسی و نظر نهایی خود را مجدد به هیئت تطبیق ارسال می‌کند. چنانچه این بار هم روی مصوبه توافق نشود، مصوبه برای بررسی بیشتر به هیئت حل اختلاف بالادستی در استانداری فرستاده می‌شود.

این عضو شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه در هیئت حل اختلاف استان ۲ نماینده مجلس، یک نماینده شورا و شخص استاندار حضور دارند، ادامه داد: چنانچه در این مرحله نیز توافق حاصل نشد، مصوبه به هیئت تطبیق مرکزی فرستاده می‌شود.

حسینی پویا درباره اینکه آیا مصوبه دریافت عوارض از گردشگر خارجی که سال گذشته در شورا مطرح شد، به تأیید فرمانداری رسید یا خیر نیز افزود: متأسفانه آن مصوبه جزو مصوباتی بود که تأیید نشد.
وی درباره برنامه‌های پیش روی کمیسیون حقوقی شورای شهر در سال جدید نیز اضافه کرد: منشور حقوق شهرنشینی تقریبا تثبیت شده است و در مرحله اجرایی قرار دارد. شهر همگان با محوریت بانوان کودکان و معلولان نیز کلید خورده است و در سال جدید قوت بیشتری برای ادامه کار خواهد گرفت. همچنین موضوع خیران شهریار نیز در دستورکار جدی امسال است.

وی با بیان اینکه در مبحث خیران شهریار قرار است خیران بازوی کمکی شهرداری باشند، افزود: تاکنون برای این موضوع ۲ جلسه تشکیل شده است.
وی گفت: هم‌افزایی خوبی در حوزه کار‌های عام‌المنفعه و به‌ویژه ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در شهر انجام شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->